Vihti-brändi
Kuntabrändin ja kuntaan liitettyjen mielikuvien merkitys on suuri, oli kyse sitten asuinpaikan valinnasta tai yritystoiminnan sijoittumisesta. Vahva, tunnistettava brändi tukee tunnettuutta ja sitä kautta kunnan kasvua. Brändi rakentuu myös siitä, mitä kaikkea vihtiläisyys sen asukkaille ja toimijoille tarkoittaa ja millaisia mielikuvia Vihtiin liitetään, niin toreilla kuin turuilla ja myös sosiaalisen median areenoilla. Kuntabrändi on siten meidän kaikkien yhteinen.
Vihti on uusien yhteyksien koti
Kuntastrategiamme nostaa voimakkaasti esiin Vihdin erinomaisen sijainnin pääkaupunkiseudun kainalossa, mikä on tärkeää asukkaiden ja yritysten näkökulmasta.
Monella toimialalla viime vuosina lisääntynyt etätyö tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia miettiä sitä, missä oma koti voisi sijaita. Vihdissä voi löytää uudenlaisen tasapainon työn ja vapaa-ajan välille. Täällä voit asua lähellä luontoa tai jopa sen äärellä, mutta silti pendelöidä Helsingin ytimeen lyhyessä ajassa. Helsingin ja Turun välille rakentuva Tunnin juna avaa asumiseen, työssäkäyntiin, matkailuun ja yritysten sijoittumiseen lisäksi vielä valtavasti uusia ulottuvuuksia, ja Vihti on tämän kehityksen keskellä.
Brändikäsikirja
Vihti-brändiä saa käyttää, ennakolta sopien, kaikessa Vihtiin liittyvässä markkinoinnissa brändiohjeen mukaisesti. Materiaali, jossa brändiä käytetään, pitää hyväksyttää ennen käyttöä kunnan viestinnässä.
Tutustu tästä brändikäsikirjaamme
Alla kunnan logo ladattavassa muodossa (png). Painokelpoiset tiedostot voi pyytää Anne Virtaselta, puh. 044 042 1612, 1026, anne.virtanen (at) vihti.fi.
Vihdin viestintä ja markkinointi
Ladattavat logot
Viimeksi päivitetty 12.08.2024