Ystävänpäivästä alkaen Amor levittää Vihti-rakkauden sanomaa
Vihdin kunnan uudessa markkinointikampanjassa etsitään rakkautta tositarkoituksella ja lasketaan Vihti-rakkausprosentti.
Vihdin kunta julkaisee ystävänpäivänä 14. helmikuuta uuden markkinointikampanjan, jossa tavoitellaan todellista Vihti-rakkautta ja lasketaan Vihti-rakkausprosentti. Kampanja sisältää kolme viikon välein julkaistavaa Vihti-rakkauden lähettiläs -jaksoa, jotka tulevat katsottavaksi YouTubeen ja muihin sosiaalisen median kanaviin. Jokaisessa videossa esiintyy Vihti-rakkauden lähettiläs Amor, joka ratkoo ”rakkaushuolia” rohkeasti, mutta lempeästi, huumoria unohtamatta.
Vihti-rakkauden lähettiläs -kampanjassa kerrotaan Vihdistä rehellisesti, ruusunpunaisten lasien läpi. Videoilla Vihdissä luodaan rohkeasti uusia yhteyksiä niin vihtiläisille, kuin Vihtiin matkaaville tai tänne muuttoa haikaileville.
– Markkinointikampanjalla haluamme kertoa niille, joiden sydän ei vielä syki Vihdille, miten ihana Vihti on. Ja muistuttaa vihtiläisiä siitä, miten Vihti on jokapäiväisen rakkautemme arvoinen, toteaa Vihdin kunnan elinvoimajohtaja Petra Ståhl.
– Markkinointikampanjan juuret juontuvat jokseenkin pitkän ja vaiherikkaan ajatuspolun kautta kunnan maantieteelliseen muotoon, joka on liki sydämen mallinen. Aito rakkauden pääkaupunki siis, Ståhl jatkaa.
Vihti-rakkauden lähettiläs -kampanja tullaan näkemään kevään mittaan myös muussa Vihdin kunnan markkinoinnissa, kuten Kevätmessuilla sekä laajemmin pääkaupunkiseudun katukuvassa.
Kampanjan oma verkkosivu löytyy VisitVihti.fi-sivustolta. Kampanjasivulla voi laskea oman Vihti-rakkausprosentin. Testi perustuu Dorothy Tennovin 1970-luvun limerenttiteoriaan, jolla tieteellisesti voidaan tutkia, oletko rakastunut. Testissä saa siis tietää, oletko Vihdin kanssa ”match made in heaven”, ja samalla voi osallistua Vihti-palkintojen arvontaan.
Videoiden toteutuksesta on vastannut tuotantoyhtiö Koju Film Company, joka on monen viime aikoina suosioon nousseen videokampanjan takana. Amorina videoilla seikkailee näyttelijä Juha Uutela. Kampanjasivustosta ja rakkausprosenttilaskurista on vastannut mainostoimisto Dirty.