KUUMA-kuntien yhteinen markkinointikonsepti ”Elämä on grillijuhla” voitti Kuntamarkkinoiden SM-finaalissa kunniamaininnan
”Elämä on grillijuhla” valittiin Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun kymmenen finalistin joukkoon. Kilpailun voittajat julkistettiin 15. syyskuuta Kuntamarkkinoiden seminaarissa. SM-kilpailun tarkoituksena on vahvistaa kuntien, seutujen ja alueiden markkinointi- ja viestintäosaamista sekä jakaa hyviä käytäntöjä.
Vihti osana KUUMA-kuntia osallistui Tuusulan asuntomessuille yhteisellä messuosastolla ja sai näkyvyyttä kampanjan markkinointiviestinnässä. Markkinointikonseptin luomisesta vastasivat yhdessä KUUMA-seudun kunnat ja mainostoimisto Ohoi. Projektin kuvatuotannosta vastasi Kapina ja digimarkkinoinnin toteutti Dirty.
Lisätietoja: Elämä on grillijuhla -kampanjan kotisivut
KUUMA-seutu muodostuu pääkaupunkiseudun ympärillä sijaitsevista 10 kehyskunnasta. KUUMA-kuntia ovat Hyvinkää, Järvenpää, Kirkkonummi, Kerava, Mäntsälä, Nurmijärvi, Pornainen, Sipoo, Tuusula ja Vihti.
KUUMA-yhteistyön tarkoituksena on jäsenkuntiensa kilpailukyvyn ja vetovoiman vahvistaminen osana Helsingin seutua, edunvalvonnan tehostaminen sekä palvelutuotannon laadun ja tehokkuuden parantaminen.