Vihti mukana Kuntamarkkinoinnin SM-finaalissa osana KUUMA-seudun konseptia
Kuntaliitto on julkaissut jokavuotisen Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun kymmenen finalistia. KUUMA-seudun asumisen markkinointiin luotu konsepti ”Elämä on grillijuhla” on mukana finalistien joukossa. Kilpailun voittaja julkaistaan Kuntamarkkinoiden yhteydessä 15. syyskuuta.
”Viime kesänä järjestetyt Tuusulan asuntomessut tarjosivat KUUMA-seudun kunnille mahdollisuuden laajentaa seudun yhteistyötä asumisen markkinointiin. Alueen monipuolisia asumisen mahdollisuuksia markkinoitiin Elämä on grillijuhla -konseptilla. Tämä moniulotteinen ja tyylikäs, mutta huumorilla höystetty lähestymistapa markkinointiin herätti valtavasti kiinnostusta”, kertoo KUUMA-seudun yhteistyöjohtaja Antti Kuusela.
Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun tarkoituksena on vahvistaa kuntien, seutujen ja alueiden markkinointi- ja viestintäosaamista sekä jakaa hyviä käytäntöjä. Kilpailun järjestämisestä vastaa kunta- ja seutumarkkinoinnin kehittämistyötä tekevät toimijat: Suomen Kuntaliitto, Suomen Elinkeino- ja Kehitysyhtiöt SEKES sekä Suomen matkailuorganisaatiot SUOMA.
”Vaikka finaalipaikka on jo sinänsä hyvä saavutus, on matka vielä kesken. Nyt kannustankin kaikkia tutustumaan kilpailutyöhömme ja äänestämään KUUMA-seudun grillijuhlat vuoden markkinointiteoksi”, kehottaa Kuusela.
Elämä on grillijuhlaa -konsepti luotiin yhdessä KUUMA-seudun kuntien ja mainostoimisto Ohoin kanssa. Projektin kuvatuotannosta vastasi Kapina ja digimarkkinoinnin toteutti Dirty.
Katso tästä kaikki kymmenen finalistia ja äänestä suosikkiasi tykkäämällä toimintamallista
Kuvassa Sepänpihan kotinäyttelyalue viime kesänä Kapinan ikuistamana. Kuvaa käytettiin Vihdin markkinoinnissa osana Elämä on grillijuhlaa -konseptia.
Lisätietoa
Antti Kuusela, 040 318 2818, antti.kuusela (at) kuusela.fi
www.kuuma.fi
KUUMA-seutu muodostuu pääkaupunkiseudun ympärillä sijaitsevista 10 kehyskunnasta. KUUMA-kuntia ovat Hyvinkää, Järvenpää, Kirkkonummi, Kerava, Mäntsälä, Nurmijärvi, Pornainen, Sipoo, Tuusula ja Vihti. KUUMA-yhteistyön tarkoituksena on jäsenkuntiensa kilpailukyvyn ja vetovoiman vahvistaminen osana Helsingin seutua, edunvalvonnan tehostaminen sekä palvelutuotannon laadun ja tehokkuuden parantaminen.